Office 2010 programları ile çalışırken ekran görüntülerinin tamamını
ya da bir kısmı üzerinde çalığınığınız dosyaya, çalışma sayfalarına ya
da sunularınıza ekleyebilirsiniz.
- Resim olarak eklemek istediğiniz pencereleri açın (programları başlatın)
- Ekle (Insert) -> Screenshot aracı okunu tıklayın.
- Available Windows (Uygun Pencereler) kısmından istediğiniz pencereyi yıkladığınızda resim resim olarak belgenize eklenir.
- Eklediğiniz resme tıklayıp seçip, Resim Araçları (Picture Tools) -> Biçim (Format) -> Boyut (Size) grubundaki Kırp (Crop) aracı ile istediğiniz kısmını kırpabilirsiniz.
- Ekle (Insert) -> Screenshot aracı okunu -> Screen Clipping
komutunu tıklayıp, eklemek istediğiniz ekran görüntüsünü seçin.
Seçtiğiniz kısım haricindeki kısımlar silik görünür. Seçiminiz
bittiğinde resim resim olarak belgenize eklenir. Birden fazla pencere
açık ise resim olarak almak istediğiniz pencere dışındaki pencereleri
simge durumuna küçültün.